CCP Games ne aminteşte de MMO-ul World of Darkness
- Scris de Devon
- Published in Stiri MMO
În cadrul evenimentului EVE Fanfest din Islanda, CCP şi-a amintit să facă o prezentare a mult aşteptatului MMO vampiric, World of Darkness.
Atunci când World of Darkness a fost anunţat iniţial prin Noiembrie 2006, acesta era mai degrabă un concept, un MMO într-unul din cele mai cunoscute universuri de table-top rpg, World of Darkness publicat de White Wolf Publishing.
Bineînţeles, CCP Games, studioul din spatele giganticului Eve Online promitea multe, inclusiv intenţia de a implementa mecanica de Masquerade [În universul World of Darkness, Masquerade este obligaţia vampirilor de a păstra natura lor un secret], sau perma-death, prin care un personaj putea fi eliminat în totalitate din joc.
De la concept la realitate este o cale lungă, iar CCP a lucrat câţiva ani buni pentru a transforma ideea în ceva fezabil. Anul acesta în cadrul evenimentului EVE Fanfest, Vineri 26 Aprilie 2013, studioul a discutat un pic despre situaţia în care se află WoD şi planurile viitoare pentru joc.
În primele etape ale producţiei, jocul avea o echipa de 25 de oameni care se străduiau să transforme ideile originale în realitate. Între timp, echipa a ajuns la aproximativ 70 de oameni dedicaţi proiectului, lucrând la elemente precum infrastructura unui server, abilităţile vampirilor şi evident implementarea unor unelte sociale în afara jocului.
Pentru moment echipa lucrează la modalitatea prin care va fi implementată îmbrăcămintea, crafting şi modul în care funcţionează mediul PvE. În cadrul prezentării, au fost dezvăluite şi uneltele folosite la dezvoltarea de conţinut procedural precum clădiri şi oraşe întregi. Nu a fost chiar gameplay în adevăratul sens al cuvântului, dar a fost o reprezentare realistă a jocului, şi a stadiului în care acesta se afla. Developerii au avut şi un mic clip video pregătit pentru presă, dar au insistat că acesta să nu fie înregistrat, fiindcă ar fi putut crea impresia că jocul este într-un stadiu mai avansat decât în realitate.
Pentru moment, World of Darkness nu are o dată de lansare. Se află în producţie de câţiva ani buni, iar intenţia celor de la CCP pare a fi crearea unui produs de durată, unul care să ţină câţiva ani buni [experienţa lor cu Eve Online este utilă]. Astfel jocul va fi gata când va fi gata, fie că asta înseamnă sfârşitul lui 2014 sau jumătatea anului 2015. Studioul nu trebuie să arate prea mult presei şi publicului până la urmă, fiindcă de bine de rău, Eve Online plăteşte factura, nu există un deadline iar studioul este interesat de a face tot ce trebuie pentru a există o interconectivitate între jucători dincolo de ceea ce se întâmpla pe ecran. Dacă vor reuşi, dacă nu, rămâne de văzut.