Facebook s-a inrosit pentru a sustine mariajul persoanelor de acelasi sex
- Scris de Radu Bozga
- Published in Stiri Retea/ Internet
Activiştii ce suportă egalitatea in faţa legii a persoanelor de acelaşi sex care doresc să se casătorească, protestează în faţa Curţii Supreme din Statele Unite iar Facebook are şi el rolul său. De câteva ore profilele unui număr mare de utilizatori s-a înroşit mai rău ca fundul unui babuin, iar mişcarea de pe social media continuă să câştige adepţi.
Mişcarea era de aşteptat să ia amploare şi pe canalele de social media, însă nimeni nu se aştepta să ia amploare atât de repede, utilizatorii schimbându-şi imagina de profil cu o versiune roşie a logo-ului Campaniei pentru Drepturi Umanitare. HRC (Human Rights Campaign) a lansat pe pagina sa de facebook în cursul zilei de luni, această versiune cu roşu şi roz a logo-ului.
"Urmăreşte @HRC pe Twitter precum si blogul hrc.org-blog pentru update-uri live începând cu prima zi ale audierilor Curţii Supreme. Fii sigur că porţi culorile roşu şi roz pentru a demonstra că susţii egalitatea mariajului între sexe. Şi fă-ţi şi profilul de Facebook tot roşu." aşa suna mesajul celor de la HRC pe parcursul zilei de ieri.
Logo-ul a fost uşor de observat după postarea lui George Takei care a strâns un feedback impresionant până acum. HRC a pornit de asemenea şi o petiţie pe un site securizat ce îndeamnă adepţii să o semneze pentru a susţine cauza.
Totul a plecat de la susţinerea unor senatori din Statele Unite care au declarat în mod public că sunt în favoarea mariajului între sexe şi iar guvernul nu ar trebui să fie în măsură să restricţioneze acest lucru. Alţi senatori şi-au schimbat şi ei opinia legată de acest subiect declarând în mod public că acum sunt de acord cu acest concept.
Interesant este faptul că discuţiile pe această temă se poartă din ce în ce mai des in Statele Unite, iar următoarea mişcare ar putea proveni chiar din Europa dacă ţinem cont de cât de repede circulă informaţia pe internet.
Ba chiar şi Microsoft susţine această cauză, fapt demonstrat din ultima lor reclamă la Outlook în care sunt înfăţişate două femei care se mărită. Nu mă credeţi? Reclama e mai jos.