Gears of War ar putea să ajungă pe marele ecrane
- Scris de Devon
- Published in Stiri Shooter
Scott Stuber a semnat un contract pentru a produce adaptarea jocului Gears of War.
Filmele după jocuri sunt puţine, iar calitatea lor aproape totdeauna lasă de dorit. Totuşi în ultimul timp, din ce în ce mai multe studiouri s-au chinuit să îşi aducă viziunea pe marele ecran. Blizzard a anunţat acum câteva luni Warcraft se află în producţie, iar acum Scott Stuber a semnat un contract pentru un film Gears of War. Bineînţeles, proiectul a fost în discuţii câţiva ani, fiind dezvăluit prima oară în 2007, aproape anulat în 2010 şi înviat în 2012.
Scott Stuber, producatorul executiv, nu este străin filmelor de acţiune, fiind cunoscut pentru Battleship, Safe House şi Identity Thief, aşa că cel puţin din punctul de vedere al exploziilor şi unghiurilor dramatice, Gears of War nu să nu aibă prea mult de suferit.
În afară de Stuber în rolul de producător, au mai fost ataşate câteva nume proiectului, inclusiv directorul Tony Scott (Top Gun, Man on Fire), Len Wiseman (Underworld: Evolution) şi scriitorul Chris Morgan (Wanted; The fast and the furious: Tokyo Drift). Agenţia Creative Arts, reprezentantul Epic Games, a fost început conversaţiile pentru a stabili modul în care va fi administrat IP-ul încă din Octombrie anul trecut.
New Line Cinema, producătorii seriei Lord of The Rings au fost primul mare studio interesat de adaptare [în 2007], dar proiectul a fost anulat pentru trilogia The Hobbit. Epic şi-a luat proprietatea intelectuală şi a căutat un alt producător. L-au găsit în forma lui Scott Stuber, care deja are un contract cu Universal. Cele două studiouri, Epic Games şi Universal au intrat în discuţii pentru viitorul proiectului.
Dincolo de filmele marca Uwe Boll, producerea unui film licenţiat ese o mare problemă fiindcă de multe ori, ambele studiouri ajung să se certe pe controlul şi viziunea proiectului, iar discuţiile de acest gen durează ani întregi, până când se ajunge la o rezoluţie. O altă problemă este bugetul gigantic necesar. De exemplu francizele „Halo" sau „Bioshock" nu au ajuns pe marele ecran atât din cauza lipsei unui buget concret dar şi datorită diferenţelor dintre studiouri [atât cele de film cât şi developer]. Sa sperăm că Gears of War nu va fi un alt exemplu pentru iadul pre-producţiei.