Jocul produs de Respawn Entertainment va fi exclusiv pe Xbox 360 şi "Xbox-next-gen"
- Scris de Devon
- Published in Stiri Shooter
Primul joc produs de Respawn Entertainment va fi un shooter exclusiv pe platformele Microsoft, Xbox 360 şi „Xbox-Next-Gen".
Primul joc al studioului Respawn Entertainment, întemeiat de către foştii creatori Call of Duty, Jason West şi Vince Campanella, va fi un shooter futuristic în care anumite forţe militare se vor afla în război cu roboţi gigantici numiţi titani, raportează cei de la Kotaku. Aparent jocul va fi şi exclusiv valabil pe Xbox, fiind pregătit doar pentru cele două platforme Microsoft.
Conform raportului Kotaku, jocul va fi un multiplayer shooter totdeauna online, cu soldaţi înarmaţi cu arme capabile să doboare mech gigantici şi agili. Bătăliile online vor fi limitate la maxim 16 jucători, dar vor opera şi la „o scală masivă", experienţa câştigată fiind cumulată pentru facţiunea jucătorului.
Respawn nu a dezvăluit nici un plan încă de la întemeierea sa din 2010, de către şefii de proiect de la Infinity Ward. Studioul părea să lucreze la „un produs pe mai multe-platforme bazat pe o nouă proprietate intelectuală pentru joc video,". Proiectul avea să fie un sci-fi shooter publicat de EA. Până acum, Respawn a lansat două imagini înceţoşate ale respectivului joc, dar nu a anunţat un titlu funcţional sau dezvăluit ceva detalii legate de gameplay.
Totuşi, dacă facem un pic de săpături descoperim că Respawn a înaintat un trademark pentru Titan la începutul lunii Aprilie şi a zis că planuieşte să ajungă la E3 2013 cu ceva demn de dezvăluit.
Următoarea generaţie de Xbox, pe care Microsoft plănuieşte să o dezvăluie pe 21 Mai în Redmond, a primit publicitate destul de negativă în legătură cu aparenta decizie de a implementa trăsături totdeauna online. Totusi, noi surse au adus câteva informaţii care au schimbat un pic situaţia, explicând că necesitatea unei conexiuni totdeauna online nu este obligatorie, iar deciziile despre implementarea acesteia şi modul in care funcţionează, fie că este totdeauna online, autentificare iniţială sau complet offline, vor fi lăsate la îndemâna publihserilor individuali.